En trevlig dag i snön med korvgrillning

För ett par helger sedan bestämdes det att jag & delar av min familj skulle ha en liten utflykt. Ner till havet, ta en lång promenad & sedan grilla korv.
Promenaden var härlig men när det kom till grillningen gick det sådär, engångsgrillen hade nog blivit lite gammal & ville inte alls brinna så efter ett antal försök att få fyr på den gav vi upp & bestämde oss för att grilla hemma på gården istället.
Med facit i hand blev det nog ännu bättre! Vi eldade i eldkorgen & visst smakar korv med bröd allra bäst utomhus?


Vårt sommarparadis i vinterskrud...



vackert!



Alla borde ha en eldkorg, supermysigt!



Mitt hjärta, Atlas



Delar av min familj; Mamma, svåger, syster & essie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0