Jamie oliver flavour shaker

Idag ringde min söta mamma till mig och berättade att hon hade köpt en sak till mig.
Hon hade köpt en Flavour shaker från jamie oliver, har suktat efter hennes men inte haft pengar över att köpa en till mig själv så idag hade gull-mamma köpt en till mig..
Så himla glad blev jag, längtar tills februari när jag får träffa dom & shakern tihi.




" Med Flavour Shaker gör du din egen dressing, marinad eller kryddblandning på några sekunder. Flavour Shaker är både mortel och shaker i ett. Den blandar, mixar, krossar och maler. Lägg i dina favoritingredienser i behållaren, skruva ihop delarna, skaka behållaren väl och din dressing är klar! Med hjälp av en kula i keramik inuti shakern skakar du fram din personliga blandning. Kan maskindiskas. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0