goodbye sweden hello thailand

Imorgon lördag åker jag tillsammans med sambo & hans mamma, pappa & syster iväg för att tillbringa två härliga veckor i Thailand.
Jag har inte varit där tidigare och känns väldigt spännande. Ser fram emot maten, thaimat är en av mina absoluta favoriter, kan tipsa uppsala-bor om amazing thai på bredgränd! helt lovely mat!

Kanske kommer det något litet inlägg från sydostasien, man vet aldrig, hoppas jag hinner med det iallafall...


Vi kommer bo i khao lak, på
palm galleria


En & annan Pad thai kommer slinka ner

Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Åh jag älskar Pad Thai, åt det ett antal ggr när jag var i Thailand..! Mums! :-)

2009-03-08 @ 21:12:43
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0