tjugoandra september tjugohundraåtta

Hittade denna roliga lilla lista  i Linas härliga blogg!
(min länkningsfunktion funkar inte så här är adressen till hennes blogg)
http://www.linalikesmat.blogspot.com/


5 saker i min frys:

* Kycklingfilé
* Brysselkål
* frusna bär
* köttfärs
* Frysta blandade grönsaker

5 saker i min garderob:

* Jeans helst svarta
* långa linnen
* koftor
* klänningar
* Sjalar

5 saker i min bil: ( vår)

* en sladd till min mp4spelare
* skivor
* hushållspapper
* ganla parkeringslappar
* Isskrapa/skyffel

5 saker i min handväska:

* mobil
* plånbok
* läkerol el liknande
* necessär med diverse i
* nyckelknippa

De som känner för det får gärna anta utmaningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0